با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و حوزه دانش آموزی ناحیه دو یزد کاروان دانش آموزی راهیان نور، ازآستان مقدس امام زاده جعفریزد راهی مناطق جنگی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۵۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح یکشنبه ۱ بهمن ماه با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و حوزه دانش آموزی ناحیه دو یزد کاروان دانش آموزی راهیان نور، از آستان مقدس امام زاده جعفر یزد راهی مناطق جنگی جنوب کشورشدند.

در این مراسم بدرقه که با حضور مسئولین آموزش وپرورش ناحیه دو برگزار گردید، دانش آموزان و جمعی از خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند و پس از کسب آمادگی و توجیهات لازم به قصد زیارت مناطق عملیاتی جنوب، یزد را ترک نمودند.

گفتنی است هر ساله جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان و دانشجویان از سراسر کشور به زیارت مناطق عملیاتی شلمجه، طلاییه، هویزه، دهلاویه واروند کنارو... عازم می‌شوند تا ازفضای معنوی این مناطق از کشور بهره‌مند گردند.
در این کاروان‌ها راویانی که عمدتا از پیشکسوتان دفاع مقدس هستند کاروان‌ها را همراهی می‌کنند و به بیان خاطره رزمندگان اسلام وشهدای جنگ و تشریح مسائل فنی ومعنوی حاکم بر فضای روز‌هایی که میهن عزیزمان درگیر دفاع مقدس در برابر تجاوز نظامی رژیم بعث عراق و با حمایت همه جانبه بسیاری از کشور‌های دنیا شده بود، می‌پردازند.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات