عزتمندی و استقلال طلبی بزرگ ترین ثمره انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۰۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
نماینده، ولی فقیه در استان در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید خدمات خوبی که در طول چهل سال گذشته انجام شده تداوم پیدا کند و اشتباهات و کاستی‌ها را جبران کنیم.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی باید به فساد، رانت، نالایق‌سالاری و نالایق‌گذاری پایان داده شود افزود: اگر نظام و انقلاب‌مان را با نظام‌ها و انقلاب‌های دیگر مقایسه کنیم، می‌بینیم که اگر انقلاب اسلامی نبود اینک سایه ذلت بر مملکت و مردم حاکم بود، اما پیروزی انقلاب اسلامی عزت و استقلال را برای مردم ایران به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه دولت پهلوی پنجاه سال حکومت کرد گفت: در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی خدماتی چندین برابر بیشتر از دولت پهلوی در کشور انجام گرفت و به این لحاظ مردم به انقلاب خود می‌بالند.
آیت الله ملک‌حسینی ارتقاء ایران در سطح بین‌المللی در عرصه‌های مختلف را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در رابطه با اینکه با آرمان‌ها چقدر فاصله داریم مقام معظم رهبری فرمودند: «گامی برداشته‌ایم، اما فاصله زیاد است»، درست است که زیاد با آرمان‌ها فاصله داریم، اما باز به دین و انقلابی که آرمان‌های بلندی دارد افتخار می‌کنیم.
وی عنوان کرد: بی‌شک هر چقدر هم که موفقیت‌ها به دست آورده باشیم شکست‌هایی را هم تجربه کرده‌ایم که این شکست‌ها ناشی از عدول از آرمان‌ها بوده و باید علل آن‌ها را بررسی کنیم.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از خدماتی که امروز به آن‌ها می‌بالیم متعلق به مسئولان گذشته نظام است پس باید به گذشتگان و اقداماتی که توسط آن‌ها انجام شده احترام بگذاریم.
آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی اضافه کرد: توهین و بی‌احترامی به کسانی که قبلاً خدماتی را برای این نظام انجام داده‌اند به لحاظ اخلاقی پسندیده نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت:همه مسوالان موظف هستند به مردم جوابگو باشند، چرا که این مردم بودند که انقلاب اسلامی را محکم و استوار نگه داشتند.
علی محمد احمدی افزود: باید نقد‌های مردم به رسمیت شناخته شود و اگر خود ما به این حوزه ورود کنیم، فضا بر شبه افکن‌ها بسته می‌شود.
وی با بیان اینکه عده‌ای ماموریت شبه افکنی دارند، ابراز داشت: کسی که شبه افکنی می‌کند مانند کسی است که خود را به خواب زده است.
استاندار با بیان اینکه سوال برآیند ذهن فعال است و هرکسی حق سوال دارد، گفت: مردم محوری و پاسخگویی به سوالات وظیفه ما محسوب می‌شود و مسئولین وظیفه دارند که این مسیر را به شکل مستمر دنبال کند.
ارسال نظرات