همایش طلایه داران فاطمی با موضوع "چهل سالگی انقلاب افتخار به گذشته امید به آینده" در حسینه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۹۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
حجت الاسلام طباطبایی نسب از مدرسان علمیه در همایش طلایه داران فاطمی در یاسوج مردمی بودن، رهبری مقتدر و تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در معادلات جهانی را عوامل مهم دشمنی استکبار با ایران دانست و گفت:علت دشمنی و بغض دشمنان به ملت ایران، نفوذ روز افزون انقلاب در جهان است و روز به روز دشمنان با شکست همراه می‌شوند.
حجت الاسلام طباطبایی نسب با بیان اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود و به آن‌ها اجازه ندهیم که دشمن چهل سالگی انقلاب را با کار‌های تبلیغاتی مصادره کند افزود:تبعیت از مقام معظم رهبری و منویات رهبری را نقشه راه برای خود دانستن مهمترین ابزار برای خنثی کردن نقشه‌های شوم آنان است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان هم در این مراسم با اشاره به اینکه ۵۰ برنامه و همایش برای گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب برنامه ریزی شده که تاکنون ۱۶ همایش آن برگزار شده است گفت: ۳۷۰ گفتمان دینی دیگر هم در مدارس استان با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با خدمات ارزنده نظام و انقلاب برگزار می‌شود.
حجت الاسلام برازش افزود:دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کرده و به دنبال توطئه‌های جدید بوده که باید همواره مراقب و هوشیار بود.
ارسال نظرات