آمادگی ادارات برای اجرای مطلوب برنامه‌های چهل سالگی انقلاب

شرایط لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در شهرستان چرام فراهم شده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۹۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
فرماندار چرام در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن خدمات انقلاب و نظام در این ایام به نحو مطلوب و شایسته به جامعه است.
هادی فتاحی اصل افزود: بهره برداری از طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی، آذین بندی شهر و مراکز بخش‌ها، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدارباخانواده‌های معظم شهدا و تکریم جامعه ایثارگری، برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ انقلاب و زنگ ایثار درمدارس، برپایی نمایشگاه خدمات ۴۰ ساله انقلاب در شهرستان چرام از جمله برنامه هخای پیش بینی شده است.
امام جمعه چرام هم در این نشست گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در شهرستان چرام، مناسب‌ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد مختلف عوامل پیروزی و دستاورد‌های انقلاب برای مردم به ویژه جوانان است.
حجت الاسلام افشار افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور رخداد عظیمی است که موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در سطح جهانی شده است و و مناطق محروم در کشور ما به میمنت وجود جمهوری اسلامی ایران از توسعه و پیشرفت خوبی برخوردار شدند.
ارسال نظرات