خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خوسف خبر داد
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خوسف گفت: هدف از اعزام دانش آموزان آشنایی آنها با فرهنگ دفاع مقدس و مناطق عملیاتی در راستای درس آمادگی دفاعی و آشنایی با فرهنگ جهاد وشهادت است که امیدواریم تاثیرات آن سالهای سال بر روح و روان دانش آموزان بماند.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۶۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

مسلم صادقی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از اعزام 39دانش آموز شهرستان به مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب خبر داد.

صادقی گفت: دانش آموزان از مناطق جنگی از جمله اروند کنار، هویزه، دهلاویه، فکه، یادمان شهید برونسی، یادمان شهید علم الهدی و پادگان حمید دیدن خواهند کرد.

وی افزود: اردو  5 روزه خواهد بود که با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اعزام صورت خواهد پذیرفت.

صادقی با اشاره به اعزام یک نفر روحانی جهت برپایی نماز و سوالات شرعی دانش آموزان ، هدف از اعزام دانش آموزان را آشنایی آنها با فرهنگ دفاع مقدس و مناطق عملیاتی در راستای درس آمادگی دفاعی و آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت برشمرد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خوسف اظهار داشت: امیدواریم تاثیرات آن سالهای سال بر روح و روان دانش آموزان بماند و زندگی شان را در این دنیای مجازی دگرگون ساخته و به سمت آرمان های الهی ببرد و امیدواریم که دانش آموزان اعزامی پس از بازگشت از این اردوی معنوی در ارتباط با دیگران هم اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها