فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تاکید بر اینکه مردم انقلابی ارومیه، بیش از گذشته پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند، گفت: دوم بهمن ماه، نماد مقاومت مردم ارومیه در برابر طاغوت است.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۶۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کریم علی‌نژاد، در مراسم بزرگداشت سالروز دوم بهمن که در باغ رضوان ارومیه در کنار مزار شهدای انقلاب و حجت الاسلام حسنی برگزار شد، اظهار کرد: ‌مردم استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از گذشته پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

 وی با تاکید بر اینکه، دوم بهمن ماه، نماد مقاومت مردم ارومیه در برابر طاغوت است، خاطرنشان کرد: مردم ارومیه در دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۶، یک‌دل و یک‌صدا و با رهبری مجاهد نستوه آذربایجان، مرحوم‌ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: ‌پس از مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، پرچم‌داری ایستادگی ملت ارومیه و آذربایجان غربی بر دوش حجت‌الاسلام والمسلمسن قریشی، امام جمعه کنونی ارومیه است تا همچون گذشته، مردم استان با اتحاد و وحدت در کنار یکدیگر زندگی کنند.

وی اظهار کرد: دشمن در طول این چهل سال، لحظه‌ای از دشمنی خود علیه ملت ایران دست برنداشته و ما باید اکنون هوشیارتر از گذشته، درمقابل تمامی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بایستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات