با شرکت 1500 دانش آموز حافظ جزء سی ام؛
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در اجتماع عظیم همایش حفظ جزء سی ام قرآن که با حضور بیش از 1500 نفر از حافظان دانش آموز منطقه میانه برگزار شد، قرآن کتاب هدایت و بهترین راه کمال انسان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۶۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر، اجرای طرح ملی حفظ جز سی ام را در راستای اجرای منویات و مطالبه مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن دانست و گفت: آموزش و پرورش براساس وظیفه ذاتی خود در قالب طرح ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم در زمینه آموزش و حفظ دانش آموزان قدم برداشته است ولی تحقق این کار بزرگ و نهضت ملی در گرو همکاری تمامی ارگانها و سازمانها و اولیا است.

وی ضمن تبریک کسب رتبه اول استان در فعالیت های قرآنی، این رتبه را حاصل تلاش همکاران فرهنگی در عرصه قرآن و آموزش آن به دانش آموزان دانست و گفت: در این طرح ملی بیش از دوازده هزار نفر جذب و ثبت نام شده اند و مدارس با همکاری مربیان دارالقرآن در حال آموزش روش صحیح حفظ جز سی ام هستند و ۵۵۰۰ نفر در نیمسال اول در مسابقات قرآن، نماز و عترت  مشارکت داشته اند.

 ساجدی فر افزود: در راستای ترغیب و تشویق حافظان دانش آموز منطقه با مصوبه شورای قرآن و عترت در نماز جمعه، هر هفته با حضور امام جمعه میانه از حافظان قرآن تقدیر به عمل می آید.

  همایش بزرگ طرح ملی حفظ جز سی ام با حضور جمعی از مسئولان میانه در مسجد جامع در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده اسماعیل(ع) با حضور 1500 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این طرح، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها