مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۵۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگذاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش انس و مودت بازنشستگان و رزمندگان سپاه نقده، اظهار کرد: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد و بسیاری از بازنشسته های سپاه، هنوز منشأ خیر برای سپاه و جامعه هستند.

وی با اشاره به بصیرت مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان، افزود: امروز دشمن نوجوانان ما را هدف قرار داده است و پدران و مادران باید به هوش باشند که دشمن با انواع رسانه های مجازی به خانه ها رخنه کرده است و جوان و نوجوان را مورد هدف قرار می دهد.

وی ادامه داد: یکی از ابزار دشمن کنترل افکار جوانان است تا مسائلی را که خود می خواهد به جوانان القا کند و مانع از آزادگی آنها شود.

سرائی افزود: بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال های عمر خود را در  راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند.

وی بازنشستگان را عضو جدا ناشدنی از سپاه عنوان کرد و افزود: در پاسداری از اسلام و انقلاب بازنشستگی معنا ندارد.

وی تصریح کرد: بازنشستگان گنجینه ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و بایستی امروز این تجارب را در اختیار نیروهای جدید قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء استان در این مراسم با تأکید بر الگو گیری از سیره اهل عصمت و طهارت (ع)، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر ایثار و ولایتمداری است.

سرائی گفت: امام خمینی(ره) در خصوص شخصیت بی‌نظیر فاطمه زهرا(س) فرموده‏‌اند که تمام ابعادی که برای زن و برای یک انسان متصور است در فاطمه زهرا(س) جلوه کرده است.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) از افتخارات عالم وجود است، افزود: در تبیین شخصیت حضرت زهرا(س)همین بس که سوره کوثر و آیاتی ازجمله آیه تطهیر، مباهله و مودت در شأن و منزلت آن بانوی مکرمه نازل‌شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات