خبرهای داغ:
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، حفظ قرآن را آهن ربای علوم قرآنی دانست و با اشاره به تربیت هزاران حافظ در سطح کشور، گفت: اجرای طرح ملی بشارت در کشور به برکت وجود انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۵۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، محمد صادق‌زاده در جمع 1500 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در طرح حفظ جزء سی ام قرآن کریم از تلاش های مجریان طرح و همکاری اولیا در جهت اجرای طرح ملی حفظ جز سی ام قدردانی کرد و گفت: اجرای این طرح به برکت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است و امروز شاهد شکوفایی نهضت عظیم قرآنی با رویکرد حفظ جز سی ام در آموزش و پرورش هستیم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن برای قشر دانش آموز از نگاه مقام معظم رهبری ، حفظ قرآن را آهن ربای علوم قرآنی دانست.

  صادق زاده با اشاره به اهمیت حفظ قرآن از نظر دین و فرمایش و تاکید پیامبر اکرم(ص) در این زمینه، حفظ قرآن را بزرگترین نعمت از منظر پیامبر اسلام دانست و بر لزوم اهتمام جدی بر این امر تاکید کرد.

وی با اشاره به توفیق شرکت دانش آموزان در این طرح ملی افزود: از دیگر دلایل اهمیت حفظ قرآن، دلیل علمی و تاثیر آن بر تقویت حافظه، پیشرفت تحصیلی، حافظه تصویری و... است و بدون شک، مهم ترین تاثیر حفظ و انس با قرآن را در زندگی دنیوی خانواده ها، می توان مشاهده کرد.

ارسال نظرات