خبرهای داغ:
یادواره شهدای کارگر کاشان با شعار ‹‹جنگ، کار تا پیروزی›› در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا(س) کاشان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۳۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ حسن رمضانی در نشست خبری به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)به خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه چهل سالگی انقلاب  و بزرگداشت خون شهدا،یادواره 300 شهید کارگر منطقه کاشان چهارشنبه سوم بهمن ماه برگزار می شود.

وی با اشاره  به برگزاری با شکوه تر این یادواره گفت:  حضور مردم و مسؤلین و تجدید بیعت با خانواده های شهدا نشانگر قدر دانی مردم شهرستان از شهدا است ، یادواره شهدای کارگر کاشان با شعار ‹‹جنگ، کار تا پیروزی›› در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا(س) کاشان برگزار می شود.

رمضانی، سخنرانی سردار حاج حسین کاجی از فرماندهان و راویان دفاع مقدس، پخش کلیپ شهدا، مداحی حاج محمود شریفی، سرود شهدای مدافع حرم، قرعه کشی برای زیارت امام رضا (ع) برای 10 نفر را از جمله برنامه یادواره شهدای کارگری کاشان اعلام کرد.

رئیس کارگروه کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاشان افزود: جامعه کار و تولید شهرستان کاشان 300 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با بیان اینکه  الگوی ما برای برگزاری یادواره شهداای کارگر این سخن رهبر معظم  انقلاب است که می فرماید، هرگاه امام بزرگوار فراخوان می دادند بسیاری  از کارگران جوان و مومن که حتی نان شب در زندگی  آنها وابسته به درآمد روزانه شان بود به عنوان بسیجی به جبهه ها می رفتند و با منطق و استدلال می گفتند، باید برویم از کشور و مرز اسلامی دفاع کنیم،از این رو برخی از قشرها هستند که تکریم آنها به خاطر شهادت، یک ارزش مضاعفی دارد که قشر کارگرمان از این قبیل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها