مادر شهید «علیرضا زیبرم» بعد از گذشت ۳۰ سال از شهادت فرزند‌ش، برای نخستین‌بار با پیکر او دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۳۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مادر شهید «علیرضا زیبرم» بعد از گذشت 30 سال از شهادت فرزند‌اش، برای نخستین‌بار با پیکر او دیدار کرد. مراسم وداع با پیکر مطهر شهید تازه‌تفحص‌شده هشت سال دوران دفاع مقدس ساعتی پیش با حضور معصومه کریمی، مادر این شهید و برادران، بستگان و عموم مردم در معراج شهدای تهران برگزار شد. این مراسم ظهر امروز، سه‌شنبه دوم بهمن ماه 97 مصادف با ایام فاطمیه(ع)، همراه با ذکر مصیبت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در حسینیه شهدای معراج مرکز برپا شد.

نخستین دیدار مادر با پیکر شهید پس از ۳۰ سال+عکس

پیکر مطهر این شهید توسط پلاک هویت، شناسایی شد و وسایل شخصی او نظیر قمقمه آب، آینه، تقویم و... همراه با پیکر مطهر این شهید کشف شده است. پیکر شهید به‌همراه سه تن از همرزمان شهید زیبرم به‌نام‌های شهید حسین سهامی، شهید حمزه کرمی و شهید جهانگیر امیری کشف شد که همرزمان شهید ساکن شیراز بوده و پیکرشان جهت تحویل به خانواده‌ها به این شهر منتقل شده است.

نخستین دیدار مادر با پیکر شهید پس از ۳۰ سال+عکس

نخستین دیدار مادر با پیکر شهید پس از ۳۰ سال+عکس

نخستین دیدار مادر با پیکر شهید پس از ۳۰ سال+عکس

نخستین دیدار مادر با پیکر شهید پس از ۳۰ سال+عکس

بخشی از وصیت‌نامه این شهید در ادامه می‌آید:

حمد و سپاس خداى را که غفور و رحیم است. خدایا تویى که در سختى‌ها یاورم و در شادى و آسایش مواظبم هستى. اى که هر چه دارم از توست، امیدوارم که از عهده امتحان تو برایم. خدایا تو آگاهى که من براى جذب منفعت و دفع شرّ، اراده ندارم پس مرا به حال خودم مگذار.

اى امت شهید پرور این حقیر چند کلمه به عرض شما مى‌رسانم و آن اینکه: شما خود، شاهد قتل عام‌ها، و زجر کشیدن‌ها، معلول و مجروح و شهید شدن‌ها، بى‌خوابى‌ها و حقارت کشیدن مردم بودید، همه آن‌ها براى پیاده شدن احکام خداوند و ایجاد حکومت ولایت فقیه که همان ولایت رسول(ص) است، بود. شکر خدا به آرزوى خود، که تشکیل حکومت ولایت فقیه بود، رسیدیم؛ پس قدر این رهبر و ولى فقیه را بدانید و مبادا سرگرمى‌هاى دنیا و وسوسه‌هاى شیاطین شما را از ثمره خون شهدا که همان ولى فقیه است دور کند، که اگر چنین کردید، اسلام چنان ضربه‌اى خواهد خورد که حالا حالاها جبران نخواهد شد.

اى امت شهید پرور! مبادا در اقامه نماز جمعه و جماعت کوتاهى کنید. مبادا این رهبر بزرگوار را تنها بگذارید، مبادا پشت جبهه را خالى کنید و از آمدن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید.

اى پدر و مادر عزیز! مبادا حب دنیا شما را بگیرد(دوست داشتن دنیا سر حد گناه است) پس این دنیاى فانى را رها سازید و فکر آخرت باشید. اى ملت شهید پرور! مبادا فقط به فکر خود و فرزندانتان باشید و فقرا و ایتام را از یاد ببرید.

 

خبرنگار اعزامی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها