مشاور فرمانده ناجا مطرح کرد

اندیشه راهبردی مهمترین اصل در جنگ نرم

مشاور فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت اندیشه راهبردی در کسب موفقیت در جنگ نرم گفت : داشتن هوش رفتاری و دانش رسانه ای فرماندهان ناجا باعث خواهد شد تا چهره ای دلپذیر و مقتدر از پلیس به نمایش در بیاید.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۲۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سعید منتظرالمهدی در کارگاه ارتقای دانش رسانه‌ای فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان این موضوع که در فضای اندیشه جهان امروز، قدرت دست کسانی است که آگاهی کامل از تمامی علوم و دانش پیرامون خود دارند اظهار نظر کرد: امروز قدرت در دست کسانی است که بتوانند عملیات روانی را بخوبی اجرا و از 6 فاکتور سواد رسانه‌ای، سواد تربیتی، سواد رایانه‌ای، سواد ارتباطی، سواد مالی و سواد اجتماعی برخوردار باشند.

اندیشه راهبردی مهمترین اصل در جنگ نرم

وی با تأکید بر ارتباط و سواد رسانه‌ای مدیران و فرماندهان ناجا تصریح کرد: داشتن هوش رفتاری و دانش رسانه‌ای نزد فرماندهان ناجا باعث خواهد شد تا چهره ای دلپذیر و مقتدر از پلیس به نمایش در بیاید و این مهم در گرو استفاده صحیح از رسانه ها تحقق می یابد.

سردار منتظرالمهدی اضافه کرد: بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی با تسلط بر دانش و مهارت رسانه‌ای کارآمد میسر است.

وی با خاطر نشان کردن این مطلب که فرماندهان باید شناخت دقیقی از رسانه‌ها داشته و بسته‌های خبری ارائه شده از سوی خود را به رسانه ها به خوبی تشخیص دهند، گفت: تهیه و تولید برخی برنامه های رسانه ای در ارتقاء آگاهی مردمی و کمک به ماموریت های ناجا موثر است .

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر همکاری و تعامل مستمر با اصحاب رسانه، یکی از فاکتورهای موفقیت ماموریت‌های پلیس را استفاده از ظرفیت رسانه ها برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت رسانه ها بهترین ابزار برای آگاه سازی شهروندان در زمینه‌های مختلف انتظامی و اجتماعی است چرا که محبوبیت و مقبولیت پلیس نزد مردم با توجه به این اصل مهم است.

سردار منتظرالمهدی با اشاره به قدرت رسانه‌ها در حوزه جنگ نرم افزود: برنده میدان این جنگ کسانی هستند که اندیشه راهبردی داشته، آینده نگر بوده و با شناخت دقیق امکانات و نیروهای خود در مواقع لزوم به خوبی از آنها استفاده کنند.

مشاور فرمانده نیروی انتظامی در پایان سخنان خود بر گسترش آموزش در تمام سطوح و رده‌های خدمتی ناجا و ارتقاء دانش کارکنان تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار