مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور :

تنها راه شکست توطئه های دشمنان توجه به جوانان است

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: پرداختن به جوانان و نوجوانان و عرصه فرهنگ و هنر، تنها راه مقابله با توطئه دشمنان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۱۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کوروش زارعی در آئین تکریم از هنرمندان پیشکسوت کشور در عرصه تئاتر انقلاب اسلامی در کرج با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ تمام نشدنی است افزود: رهبری نگران قدرت های بین المللی و مسایل اقتصادی نیستند، اما اینکه در حوزه های فرهنگی رخنه ای ایجاد شود که پر شدن آنها به سادگی امکان پذیر نیست دغدغه ایشان است.

تنها راه شکست توطئه های دشمنان توجه به جوانان است

وی اضافه کرد: اتفاقاتی در درون مساجد رخ داد که جوانان و نوجوانان ما را از مساجد دور کنند، یکی از دغدغه های رهبری این است که فرزندان ایران اسلامی بار دیگر مساجد را پررنگ تر کنند.

زارعی گفت: در عصر امروز وظیفه خطیری بر دوش تمامی متولیان فرهنگی و هنری است، چرا که برای جوانان و نوجوانان ما نقشه های فراوانی کشیده اند، امروز بخشی از این جوانان و نوجوانان ما دچار اعتیاد شده اند، دختران و پسران ما به جای اینکه در مساجد باشند در پارک و خیابان ها سرگردان شده اند.

وی ادامه داد: این معضلات برگرفته از کم کاری ما است، همه ما نسبت به این دختران و پسران کوتاهی کرده ایم، این در حالی است که مسجد جایگاهی است که اگر شرایط درستی برای آن فراهم شود می توان در آن توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

زارعی افزود: نباید دست بر روی دست گذاشته تا نسل جوان مان را از ما بگیرند چرا که در این صورت، ممکن است به یک سری از اهداف شان دست یابند.در ادامه این نشست از چند فعال عرصه تئاتر انقلاب کشور تجلیل و تقدیر شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها