خبرهای داغ:
به همت مدیریت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن جلسه اخلاقی در محل نمازخانه ستاد این ناحیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زمانی از اساتید حوزه علمیه حضرت خاتم الانبیاء(ص)داران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن، به همت مدیریت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن جلسه اخلاقی در محل نمازخانه ستاد این ناحیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زمانی از اساتید حوزه علمیه حضرت خاتم الانبیاء(ص)داران برگزار شد.در این برنامه که مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا(س)بود، نیروهای پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج فریدن به پای درس اخلاق عبدالله زمانی با محوریت سیره و منش حضرت زهرا (علیها سلام) نشستند.

زمانی در این جلسه با اشاره تیتروار به ویژگی های برجسته حضرت زهرا(س) گفت: از خصوصیات بارز این حضرت ولایتمداری و صبر و استقامتی بود که در مسیر زندگی خود داشتند.

حجت الاسلام زمانی افزود: یکی از مفاهیم این ویژگی که در روایات به کرار گفته شده این است که ایشان همراه با صبر در زندگی حضرت امیرالمومنین(ع) به دفاع از اامام زمان خود به معنای واقعی اقدام می کرد تا جایی که نتوانست شمشیر را بالای سر ولی زمان خودش ببیند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حادثه کوچه در مدینه افزود: یک دفاع خوب همراه با بصیرت یعنی اینکه به خاطر دین و ولایت و ارزشها حتی اگر در کوچه سیلی خوردی آن هم با آن شدتی که مادر سادات ضربه خورد، باز هم پای آنها بمانی.

وی خاطر نشان  کرد: سیر و سلوک و عبادات حضرت زهرا در حدی بود که از عوامل ماندگاری این ویژگی حضرت تا کنون در اذهان باشد و این ماییم که باید شاخص انجام عبادات خودمان را با معیار خلوص و توجه حضرت زهرا انجام دهیم.همچنین توجه یه فریضه نمازهای واجب یومیه و اول وقت را با عنایت به سکنات این حضرت انجام دهیم.

حجت الاسلام زمانی در پایان تاکید نمود: اگر بخواهیم آمار طلاق را در زندگی هایمان به حد اقل برسانیم، اگر بخواهیم اسباب زندگی جوانان را فراهم کنیم، اگر بخواهیم زندگی شاداب و بی دغدغه داشته باشیم و حتی اگر بخواهیم خیلی از مسائل و مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کلانتر را حل کنیم با استعانت از سبک زندگی فاطمی می توانیم به آن مطلوب برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها