خبرهای داغ:
ثبت نام اينترنتي هشتمین مرحله آزمون های سنجش مهارت، دوم بهمن ماه سال جاری از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ثبت نام اينترنتي هشتمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه های صنایع دستي، فرش و... در سال 1397 از ساعت 8:00 صبح امروز، دوم بهمن ماه سال جاري آغاز و تا ساعت 24:00 نهم بهمن ماه ادامه می یابد.
بنا بر این گزارش، هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه های (صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1397، نوزدهم بهمن ماه سال جاری برگزار مي شود.
این گزارش درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه های(صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) می افزاید: داوطلبان از دوم تا نهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.
براساس این گزارش، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.
این گزارش می افزاید: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها