خبرهای داغ:
فرمانده رکن سوم لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد:

حضور 3 تیپ از لشگر 16 زرهی در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب

فرمانده رکن سوم لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: لشگر ۱۶ زرهی در استان کردستان و اذربایجان غربی با سه تیپ وارد عرصه جنگ شد و از سه محور وارد عمل گردید.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۹۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسج در قزوین، شست خبری تبیین نقش رزمندگان قزوین در غرب و شمال غرب در سالن کنفرانس معراج الشهدای استان قزوین برگزار شد.

حضور 3 تیپ از لشگر 16 زرهی در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب
سرهنگ روزبهانی فرمانده رکن سوم لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: لشگر ۱۶ زرهی در استان کردستان و اذربایجان غربی با سه تیپ وارد عرصه جنگ شد و از سه محور وارد عمل گردید.
وی توضیح داد: از ناحیه همدان تیپ سه لشگر تحت فرماندهی قزوین بود که در این عملیات ها سردار همدانی نیز حضور داشتند و همکاری تنگاتنگی با ارتش ارائه می دادند.
این مسوول عنوان کرد: در محور سقز_بانه نیز تیپ قزوین وارد عمل شده و به نحو احسنت به منافقین چیره شدند و نیز در مهاباد، تیپ سه با قدرت کامل و برنامه ریزی اقدامات منظمی را شکبل دادند و توانستند شاخه های ضد انقلاب را به ترتیب پاکسازی کرده و لشگر سنندج را آزاد کنند.
سرهنگ روزبهانی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس تلاش کرده اند تا از وطن خود در برابر دشمنان دفاع نمایند و ما امروز وامداران این عزیزان هستیم.
1010/پ20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار