رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی گفت: تمامی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به دسیسه‌های دشمنان، باید منسجم برگزار شود که تاکنون 3 هزار و 500 برنامه محوری جهت اجرا در ایام دهه فجر جمع‌آوری شده و پیش بینی می‌شود تا ۷هزار برنامه افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۹۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عباس هاشمی در شورای اداری استان مرکزی در تبیین برنامه های جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن حفظ حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: انقلاب اسلامی با بهره مندی از وجود ولایت فقیه و با وحدت کلمه و همدلی و حضور تمام اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید و دشمنان از همان ابتدای شکل گیری انقلاب با سناریوها و برنامه‌های مختلف سعی در مقابله با نظام اسلامی داشتند و علیرغم تمام این دشمنی های 40 ساله در مقابل تمامی توطئه ها و خرابکاری های استکباری مردانه ایستادگی کرد.

وی افزود: امسال برنامه های دهه فجر متفاوتی آن استفاده بیشتر از وجود مردم است که با همین نگاه شورای راهبری و سیاست‌گذاری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با نگاه به ۴ دهه حیات و بالندگی انقلاب برای بزرگداشت و انعکاس کارنامه خدمات ارزشمند انقلاب از تیرماه امسال به ریاست امام جمعه محترم اراک و قائم مقامی استاندار مرکزی و مشارکت معاونین و سایر دستگاه ها شکل گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: تمامی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به دسیسه‌های دشمنان، باید منسجم برگزار شود که تاکنون 3 هزار و 500 برنامه محوری جهت اجرا در ایام دهه فجر جمع‌آوری شده و پیش بینی می‌شود تا ۷هزار برنامه افزایش پیدا کند.

وی افزود: تمام ظرفیت‌هایی که وجود دارد با برنامه‌ریزی مناسب دستگاه ها باید به کار گرفته شود چون اهداف دشمنان انقلاب این است که نگذارند برنامه های چهل سالگی انقلاب به خوبی انجام شوند.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها و دستاوردهایی که افتتاح می‌شود باید تحت شعار دهه فجر امسال که " افتخار به گذشته و امید به آینده" است باشند و دستگاه ها این شعار را تا انتهای سال در سربرگ مکاتبات اداری درج کنند.

وی افزود: ۲۵ کارگروه استانی و ۱۲ کارگروه شهرستانی از ابتدای سال جهت اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا 22 بهمن امسال تشکیل شده است که به طور کلی دو رویکرد در تمامی آنها دنبال می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: در تمامی 37 کارگروه موجود در بحث اجرای برنامه های چهل سالگی انقلاب وظایفی چون؛ ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی، تشریح کارنامه 40 ساله درخشان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد نیاز برای رسانه ها و مبلغان دینی، برگزاری نشست های تخصصی با نخبگان، تعیین محور و شاخص های تولید محصولات هنری و ترسیم افق امیدبخش با نگاه به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی مد نظر قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: همچنین سر فصل برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی شامل؛ اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت، برگزاری جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری کاروان قرآنی انقلاب، تجلیل از بانوان کارآفرین، ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی در هیئت ها،اجرای برنامه های فرهنگی در اصناف و کارخانه های صنعتی،شب شعر،رونمایی از کتاب،سلسله همایش های نقش زنان در انقلاب،یادواره های شهدا و... است.

وی در پایان جهت بهتر برگزار شدن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر همکاری صمیمانه مردم تأکید کرد.

ارسال نظرات