خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد خبر داد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می‌کند که در ترویج و پاسداشت ارزش‌ها پیش‌قدم شده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۸۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: نصب المان شهدای گمنام تدفین شده در این دانشگاه تا 4 ماه آینده به اتمام می‌رسد.

هاشمی بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می‌کند که در ترویج و پاسداشت ارزش‌ها پیش‌قدم شده است اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی و اساسی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و پاسداشت ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: با تأکیدات رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاخص‌ها برای توسعه فرهنگی تدوین‌شده است که یکی از آن شاخص‌ها توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از نصب المان شهدای گمنام تدفین شده در این دانشگاه خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته المان شهدای گمنام تا 4 ماه آینده به اتمام می‌رسد.

هاشمی ادامه داد: این المان در 50 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 150 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی احداث می‌شود. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بابیان اینکه رویکرد دانشگاه و بسیج دانشجویی در خصوص مسائل فرهنگی بسیار نزدیک شده است و تعاملات خوبی وجود دارد خاطرنشان کرد: این رویکرد و تعامل در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار