خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

خانواده شهدا پرچمداران فرهنگ ايثار و مقاومت هستند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با حضور در شهرستان سربیشه در دیدار با خانواده شهيد"محمد رضا حسینی"خانواده هاي معظم شهدا را پرچمداران فرهنگ ايثار و مقاومت دانست.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۷۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از پايگاه خبري پليس، در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ شهدا سردار"مجید شجاع"فرمانده به همراه جمعي از معاونان و روساي پليس هاي تخصصي به دیدار خانواده شهید محمد رضا حسینی رفت و گفت: خانواده هاي معظم شهدا پرچمداران فرهنگ ايثار و مقاومت هستند .

وی با بیان این که دیدار با خانواده شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است گفت : شهدا با جانفشانی ها و رشادت های خود بیشترین خدمت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند . 

سردار مجید شجاع بیان کرد: امروز امنیت کشور را مدیون این شهدا و ایثارگری خانواده این عزیزان در سراسر کشور هستیم و وظیفه خود می دانیم تا هر چه در توان داریم در راستای خدمت به خانواده این عزیزان به کار گیریم.

سردار شجاع با اشاره به اين که شهداء تجسم عيني ايثار، مردانگي و از خودگذشتگي هستند، تصريح کرد : آن گاه که امام و مقتداي شان فرمان جهاد مي دهند از تمامي دلبستگي هاي زندگي دست مي کشند و با سلاح ايمان و معنويت به ستيز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف و ارزش هاي متعالي اسلام مي پردازند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی آشنايي نسل جوان با شهدا و آرمان هاي آنان را با توجه به هجمه هاي فرهنگي وسيع استكبار جهاني وظيفه اصلي  و خطير همه مسئولان نظام دانست و تصريح كرد : اگر جوانان  ما با فرهنگ شهادت در جامعه آشنا شوند هرگز خدشه اي به آرمان هاي اسلام وارد نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها