خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد
مدیرکل راهداری استان همدان از روکش آسفالت 179 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۷۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

روکش آسفالت 179 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان همدانمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به روکش آسفالت 179 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: این اقدام در محورهای شریانی، اصلی، محورهای روستایی و فرعی استان همدان انجام شده است.

وی درزگیری راه‌های ارتباطی استان را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: 112 هزار و 993 مترطول از راه‌های استان نیز در این مدت درزگیری شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: این عملیات با هدف تزریق مواد در درزهای به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه ها انجام شده است.

وی در ادامه به دیگر اقدامات اجرایی این اداره کل اشاره کرد و یادآور شد: در 9 ماهه نخست امسال همچنین 34 کیلومتر آسفالت حفاظتی، 33 کیلومتر آسفالت رگلاژی و 11 کیلومتر آسفالت شانه راه‌ها انجام شده است.

پناهنده با تاکید بر حفظ و نگهداری مناسب و بهبود وضعیت موجود راه‌ها، هدف از اجرای این طرح ها را حفاظت از راه‌ها به عنوان سرمایه های ملی کشور بیان و تصریح کرد: فعالیت‌های دیگری شامل لكه‌گیری، اصلاح نقاط حادثه خیز و همچنین احداث زیرگذر، پل، اصلاح پیچ، تقاطع ها، دوربرگردان‌ها و موارد دیگر نیز از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات