خبرهای داغ:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از نجات جان 3 کودک خردسال و مادر آن ها توسط پلیس از آتش سوزی منزلی در شهرستان زیرکوه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۷۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید محمدرضا سرفرازی" اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی منزلی در شهرستان"زیرکوه"بلافاصله تیم گشت پاسگاه "شاهرخت" به محل حادثه واقع در روستای شاهرخت اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده مشاهده کردند منزلی مسکونی بر اثر نشت گاز دچار حریق شده است و زبانه های آتش محل را فرا گرفته است به طوری که مادر و 3 فرزند خردسال خانواده در حریق گرفتار شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به فاصله زیاد نیروهای آتش نشانی، حریق توسط امکانات موجود در پاسگاه انتظامی شاهرخت کنترل شد و یکی از مأموران پلیس با جانفشانی و ورود به محل آنش سوزی جان 3 کودک و مادرشان را از مرگ حتمی نجات داد.

سرهنگ سرفرازی تصریح کرد: مصدومان حادثه بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند و از مأمور پلیس وظیفه شناس که با به خطر انداختن زندگی خود به این 4 عضو خانواده زندگی دوباره بخشید تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مأموریت ستوان سوم"اسماعیل غضنفری"مأمور وظیفه شناس پلیس علاوه بر وظیفه ذاتی خود و تأمین امنیت برای شهروندان در مواقع بحران، با از خودگذشتگی در حالی که برای وی نیز خطر جانی وجود داشت به وظیفه انسانی خود عمل کرد و اعضای این خانواده را نجات داد.

سرهنگ سرفرازی بر عزم راسخ پلیس در خدمات رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی افرادی متعهد و مومن هستند که در صورت ضرورت با فداکاری و از خودگذشتگی خود را به خطر می اندازند و از امنیت و سلامت شهروندان حراست و پاسداری می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها