به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی، و به منظور ایجاد فضایی پر نشاط در دانشگاههای مازندران ، سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا دومین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان را با مشارکت همه دانشگاههای استان در قالب 30 گروه برگزار می کند.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۷۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید امیر سادات کرمی در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به خبر یاد شده گفت: در این دوره،  به منظور تقویت روحیه تعاون و ارتقاء کار گروهی هیچگونه  رقابت در قالب مسابقات انفرادی برگزار نمی شود و همه شرکت کنندگان در قالب تیمی حضور خواند یافت.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران، ایجاد فضایی پر نشاط  و سالم در دانشگاه های استان، تقویت اخلاق، رفتار و منش پهلوانی به علاوه تقویت روحیه تعاون و انجام کار گروهی را سه هدف مهم از اجرای مسابقات المپیاد ورزشی  در دانشگاههای استان دانست.

سادات کرمی  با اشاره به سعی بسیج دانشجویی مازندران در تزریق محتوای فرهنگی در برنامه ها یادآور شد: در دوره قبل با برگزاری اردوی رزمی جهادی دانشجویی، دانشجویان زندگی در شرایط سخت را تجربه کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران اظهار کرد: در دوره اول این المپیاد شناسایی دانشجویان در عرصه های مختلف انجام شد و مشکلی در زیرساخت‌های ورزشی در دانشگاه‌های استان نداریم.

 سادات کرمی ضمن بیان اینکه دومین المپیاد ورزشی دانشجویان 24 و 25 بهمن در ساری برگزار می‌شود افزود: این دوره از المپیاد آقایان 6 آیتم ورزشی دارت، تیراندازی،دو و میدانی، تیرو کمان، شبیه سازی تیراندازی و آمادگی جسمانی و خانم ها در پنج رشته ورزشی با هم به رقابت می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه این المپیاد با همکاری دانشگاه آزاد ساری، هیات ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا ‏برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات 200 نفر آقا و خانم حضور دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها