خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۰۲۶۶۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هر روز  با نزدیک شدن به زنگ پایان مدرسه و تعطیلی مدرسه بنت الهدی خضری دشت بیاض ، والدین درگیر انواع دغدغه‌ها هستند؛ از ایمنی فرزندان  در راه مدرسه  تا خانه تا شرایط نامناسب خیابان و کوچه باریک و کم عرض حد فاصل خیابان شهید بذرافشان به سمت بلوار آزدگان.

 اما یکی از دغدغه هایی که بارها خطر آفرین بودن خود را نشان داده و والدین هرگز از آن خیال آسوده ندارند، بحث ازدحام خودروها است.

 ارائه خدمات تردد دانش آموزان همواره با مشکلاتی همراه بوده که برطرف کردن آن البته سخت نیست اما اغلب مورد بی توجهی قرار می گیرد. عدم ایمنی کوچه ها و خیابان این مدرسه  اجازه نمی‌دهد که والدین، خاطری آسوده داشته باشند.

حدفاصل خیابان شهید بذرافشان به بلوار آزادگان  در مواقع تعطیلی با ازدحام خودروها روبرو است  ، این موضوع باعث شده تا جمع قابل توجهی از والدین از این تغییرات اظهار گلایه مندی کنند.

این روزها خودروها در بسیاری از مراکز جمعیتی به یکی از مهمترین وسیله های حمل و نقل تبدیل شده اند اما از سوی دیگر رانندگان اصلا قوانین را رعایت نمی کنند و این خیابان  و کوچه را  به علت نداشتن علائم رانندگی بن بست می کنند.

خبرنگار ما نیز با حضور در این خیابان و درب مدرسه بنت الهدی خضری دشت بیاض با تعدادی از والدین دانش آموزان گفتگو کرده است:

یکی از والدین با بیان اینکه من هر روز ساعت 12 و 20دقیقه به دنبال فرزندم به مدرسه بنت الهدی مراجعه می کنم گفت: خودروهای زیادی یک ربع قبل تعطیلی مدرسه پارک هستند بطوری که موقع تعطیلی مدرسه هیچ یک از رانندگان حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند و این خیابان به مدت نیم ساعت بن بست می شود.

او ادامه میدهد: هیچ گونه نظارتی در این مکان وجود ندارد و نیروی انتظامی یا پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ همکاری لازم را ندارد.

یکی دیگر از والدین می گوید: بر این خیابان هیچ گونه  نظارتی نیست و اگر بخواهد دانش آموزی از این مدرسه واز این کوچه وخیابان عبور کند باید با ترس  ودلهره رد شود به همین خاطر من هر روز چون وسیله ای ندارم  پیاده باید با فرزندم به مدرسه بیایم و موقع تعطیلی نیز همینطور.

او ادامه میدهد: چرا در یک کوچه باریک و کم عرض کسی نظارتی ندارد و ماشینها هم موقع تردد اصلا رعایت حال دانش اموزان را نمی کنند و اگر اتفاقی بیفتد ایا کسی پاسخگو خواهد بود.

وی می گوید: چرا کسی برای تردد بهتر وامنیت  دانش آموزان فکر اساسی بر نمی دارد از مسئولان می خواهیم فقط موقع تعطیلی مدرسه نظارت کافی را داشته باشند یا علاءم راهنمایی رانندگی نصب کنند و یا پلیس راهنمایی و رانندگی نیرویی در موقع تعطیلی مدرسه به این مکان اختصاص دهد تا دغدغه والدین ها  هم کمتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها