عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد:
عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طی چهل سال گذشته گفت: دانشگاه باید نقش خود را در حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر ایفا کند.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۴۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج و به نقل از خبرگزاری فارس ، دکتر مهدی رمضانی عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طی چهل سال گذشته، گفت: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین و مهم ترین تحول در قرن بیستم است که این انقلاب توانست سلطنت طاغوت را نابود کرده و نظام اسلامی متکی به جهان بینی توحیدی را جایگزین آن کند.

وی با اشاره به آثار انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی تصریح کرد: الگو شدن رهبران انقلاب اسلامی، تجدید آرمان آزادی قدس و فلسطین، برهم زدن موازنه قدرت در منطقه و اهمیت و اولویت یافتن ایران اسلامی و تشیع در اذهان جامعه اسلامی بخشی از این آثار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما اندیشه تصریح کرد: احیای اسلام، به عنوان یک مکتب جامع، تاسیس و تشدید اسلام سیاسی، ایجاد مولفه های اندیشه و تفکر بسیجی، مدیریت دفاع مقدس و کارکردهای موفق مدیریت جهادی و باور عینی به نقش رهبر معظم انقلاب هم از آثار دیگر انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی است.

این استاد دانشگاه با اشاره به نقش اساتید انقلابی تاکید کرد: اساتید لازم است که در جنبه‌هایی که برای کشور مورد نیاز است، حرکت و پیشرفت را بیشتر متمرکز کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذاری دانشگاه در مسائل مختلف گفت: دانشگاه باید نقش خود را در حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی بیشتر ایفا کند.

رمضانی اظهار داشت: دانشگاه باید نیروهای انسانی تربیت کند که مقاوم، با عزم و اراده، با ایمان، دارای اعتماد به نفس، کاربلد، کاردان، آگاه، انقلابی و متدین باشد تا ولایت و کشور را بتوانند حفظ کند.

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

 

ارسال نظرات