دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا نمود که باید برای همگان بازگو شود این ارزش ها ارزش‌هایی است که فراتر از هرگونه قیدی و تعریفی، مطلوبیت عمومی برای آحاد مردم جهان را داراست و مردم و نخبگان یک نظام سیاسی نسبت به بود و نبود آن حساسیت دارند. این ارزش شامل امنیت،‌ استقلال، مردم سالاری، آزادی، عدالت و پیشرفت است.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۱۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  با حضور کارکنان ناحیه سوادکوه شمالی جلسه هدایت سیاسی در این ناحیه برگزار گردید.

در این جلسه که فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی نیز حضور داشت شیرزاد نبوی از هادیان سیاسی شهرستان در سخنانی با توجه به در پیش بودن 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و مناسب است که ارزیابی کلی از وضعیتی که در آن قرار داریم و راه و مسیری که تاکنون پشت سر گذاشته ایم، ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ما در شرایطی ارزیابی و سنجش و جمع‌بندی چهل ساله انقلاب اسلامی را به بحث می‌گذاریم که در بین مردم سطحی از نارضایتی‌های عمومی از عملکرد اقتصادی دولت‌ها وجود دارد که کارکرد کلی نظام در این عرصه سایه انداخته است. این در حالی است که پس از انقلاب، اقدامات مختلف تحولی، عمرانی، زیربنایی، صنعتی و... در حوزه اقتصاد رخ داده که در قیاس با ایران پیش از انقلاب و بسیاری از کشورهای مشابه قابل مقایسه نیست.

نبوی به دستاوردهای ارزشمند دوران پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: پس از انقلاب، ایران اسلامی به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا نمود که باید برای همگان بازگو شود این ارزش ها ارزش‌هایی است که فراتر از هرگونه قیدی و تعریفی، مطلوبیت عمومی برای آحاد مردم جهان را داراست و مردم و نخبگان یک نظام سیاسی نسبت به بود و نبود آن حساسیت دارند. این ارزش شامل امنیت،‌ استقلال، مردم سالاری، آزادی، عدالت و پیشرفت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها