خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان:

مسجد یک پایگاه مردمی و اجتماعی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با اشاره بر ضرورت احیای مساجد،گفت: مسجد یک پایگاه مردمی و اجتماعی است
کد خبر: ۹۱۰۲۶۰۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج تیپ۱۲ قائم(عج)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با حضور مسئول نمایندگی تیپ ۱۲ قائم و فرمانده این یگان، مسجد را پایگاهی اجتماعی و خاص دانست و اظهار کرد: امروز با مدرن شدن جامعه و از سویی رفاه طلبی و وجود دشمنی های ظاهری و آشکار دشمنان مسجد به عنوان یک پایگاه مهم مردمی، کمرنگ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی خاطر نشان کرد: بعضی چیزها در زندگی همواره راه گشاست و یکی از این برکات، مسجد است؛ اگر امروز می بینیم که مشکلاتی برای جوانان پیش می آید یکی از دلائل مهم ان دوری از مسجد است.
وی ادامه داد: مسجد به عنوان یک پایگاه اجتماعی نقش سازنده ای دارد و اگر بتوانیم کارایی این مکان مقدس را با حضور پررنگ تر افزایش دهیم بی شک در پیشگیری بسیاری از ناهنجاری ها نیز موفق خواهیم بود.
وی افزود: جامعه ای که نسبت به مسجد و نماز جمعه بی تفاوت شود سر از بی راهه هایی در می آورد که بازگشت از آن بسیار مشکل است .
وی در پاسخ به پیشنهادات تعدادی از پاسداران برای احیاء نقش مساجد در محله ها گفت: این که پاسداران ما دغدغه حل معضلات اجتماعی را دارند جای امیدواریست و نشانگر زنده بودن روح انقلابیگری در این عزیزان است.ما باید بتوانیم ارتباطمان را با مساجد،محرومین ومستضعفین جامعه بیش از پیش مستحکم کنیم .
حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه با اشاره به قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه آن را نشات گرفته از ایمان و اعتقاد همین جوانانی دانست که درد مردم را درد خود می دانند و برای حل مشکلات تلاش می کنند
حمید محمدی، فرمانده تیپ12 قائم(عج)نیز در این دیدار ضمن اشاره به برنامه های این یگان در بعد معنویت افزایی خاطر نشان کرد: با برنامه ها و پیشنهاداتی که بتواند راه گشا باشد استقبال کرده و در حد توان از آن حمایت خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار