خبرهای داغ:
فرماندار شاهرود گفت: هیچ افزایش درآمدی با به خطر افتادن سلامتی مردم قابل توجیه و جبران نیست
کد خبر: ۹۱۰۲۵۹۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در دوازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود به موضوع نظارت بر توزیع و احقاق حقوق شهروندان تأکید کرد و اظهار داشت: تأمین رضایت مردم باید با نظارت بر عملکرد همه عوامل در فرایند تولید تا توزیع را شامل شود.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود به موضوع گرانی کالاهای اساسی و پرمصرف مردم اشاره کرد و افزود: بنا به عللی که مدیریت آن خارج از حوزه اختیارات شهرستانی و استانی است قیمت کالاهای مصرفی مردم گران شده است اما عدم نظارت مسئولان از یک سو و سوء استفاده برخی فروشندگان کالاهای مصرفی مردم از سوی دیگر می تواند به سهولت بر این نارضایتی بیفزاید.
فرماندار شاهرود بر نحوی نظارت توزیع کالاهای اساسی مردم اشاره نمود و ادامه داد: نظارت باید برای عموم مردم مشهود و ملموس باشد. مردم باید فعالیت ناظران و بازرسان ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی را به عنوان حافظان حقوق خود مشاهده کنند.
وی در خصوص ثمرات مشاهده پذیر بودن فعالیت بازرسان و ناظران اظهار داشت: فعالیت ملموس و مشهود بازرسان و ناظران، میزان اعتماد پذیری مردم را به فعالیت دستگاه ها و نهادهای نظارتی حکومت افزایش می دهد و همچنین فضا را برای کسانی که قصد سوء استفاده دارند ناامن می کند.
معاون استاندار سمنان در پایان به موضوع ضرورت رعایت بهداشت در رستوران ها، اغذیه فروشی ها اشاره کرد و گفت: رعایت بهداشت باید در صدر الویت های ناظران و بازرسان ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی شهرستان باشد.
وی افزود: هیچ افزایش درآمدی با به خطر افتادن سلامتی مردم قابل توجیه و جبران نیست و باید در قبال هر گونه سوء استفاده ای وفق مقررات برخورد جدی و قانونی صورت پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها