حجت‌الاسلام صالحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، از فعالیت ۶۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان بروجن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۵۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها  با رویکرد معنویت و سبک زندگی فاطمی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تقویت نظام جمهوری اسلامی ۶۰ نفر مبلغ و مبلغه در شهرها و روستاهای این شهرستان اعزام و فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، تصریح کرد: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با هیئت امناء مساجد و همکاری هیئت‌های مذهبی و مدارس و تلاش مسئولان فرهنگی مذهبی شهرستان، مراسم ایام فاطمیه در شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی هدف از اعزام این مبلغین را ترویج فرهنگ فاطمی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان به‌ویژه بانوان با سیره حضرت فاطمه سلام‌الله علیها عنوان کرد.

وی در ادامه بیان کرد: ولایت مداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین درس و پیام فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیش‌ازپیش در جامعه تبیین شود.

وی همچنین بابیان جایگاه و اهمیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: برای حفظ و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باید بیش‌ازپیش از سیره و منش حضرت زهرا سلام‌الله علیها  پیروی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از دیگر فعالیت‌های مبلغین اعزامی در این ایام را، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی، تبیین شعار سال، سبک زندگی اسلامی، روح امید و نشاط، تبیین احکام و معارف اسلامی با توجه به سیره عملی حضرت زهرا سلام‌الله علیها و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دانست.

وی همچنین معرفی نقش حضرت زهرا سلام‌الله علیها به‌عنوان یک الگوی تمام‌عیار برای آحاد مردم به‌ویژه در دفاع از حریم ولایت وجهت دهی به مراسم عزاداری فاطمیه سلام‌الله علیها و نظارت بر عزاداری هیئتت و دسته‌ها عزاداری، زدودن خرافات از مراسم عزاداری، رعایت وحدت و اتحاد و انسجام اسلامی و اقامه نماز جماعت از فعالیت‌های مبلغین اعزامی دانست

ارسال نظرات