همایشِ بررسی صادرات محصولاتِ استان چهارمحال و بختیاری به كشور ویتنام در مركز خدمات فن‌آوری و كسب و كار شهرك صنعتی شهركرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۵۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت: در این همایش رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام ، ضمنِ تشریحِ بازار این كشور به تبیین راهكارها و شیوه‌های صادرات كالا به كشور ویتنام پرداخت.

علیرضا شفیع‌زاده با اشاره به استقبالِ متولیانِ بخش‌های مختلفِ اقتصادی و صنعتی چهارمحال و بختیاری از این همایش، افزود: واحدهای مختلفِ صنعتی نیز به منظور آگاهی از شیوه‌های صادرات كالا به كشور مذكور، ابهامات و موانعِ موردِ نظرِ خویش را در قالب پرسش و پاسخ با "رایزنِ بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام" مطرح كردند.

وی خاطرنشان كرد:  در پایانِ این همایش ، "رایزنِ بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در كشور ویتنام" از بازارچه‌ی صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری و همچنین برخی واحدهای مستعد در زمینه‌ی صادراتِ محصولاتی نظیر خوراك آبزیان، كالاهای پلاستیكی، نخ پلی‌استر و مخزن‌های گازی جهت ارزیابی برای شركت در نمایشگاه‌ بهاره‌ی هانوی بازدید كرد.

شفیع‌زاده تصریح كرد: با توجه به اینكه دو خوشه‌ی صنعتی گز و خاتم از جمله خوشه‌های بومی و ارزشمند چهارمحال و بختیاری در زمینه‌ی صادرات محسوب می‌شوند؛ مقدماتِ تشریك مساعی در راستای توسعه‌ی صادرات این دو محصولِ اختصاصی استان نیز فراهم شد.

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری كرد، كه در آینده‌  به منظور بهبود و ارتقای صادرات این استان، زمینه‌ی بازدید یك هیأت تجاری- بازرگانی چهارمحال و بختیاری از كشور ویتنام فراهم شود.

ارسال نظرات