خبرهای داغ:
انقلاب اسلامی ایران پدیده مبارکی است که بر اساس تعالیم اسلامی شکل گرفته و بر مبنای همین بینش، ضرورت مقابله با ظلم و ستم را در هر شرایطی مورد تأکید قرار می دهد. به تبع آن، یکی از اصول اساسی نظام، نفی هر گونه سلطه گری و سلطه پذیری است،
کد خبر: ۹۱۰۲۵۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

 بسیج با استفاده از هنر بزرگ خود که روشن نمودن فضاهای تاریک و مرموز سلطه جویی استکبار است توانسته از ابتدای انقلاب، سلطه گری استکبار در جمهوری اسلامی ایران را با رهبری مدبرانه ولایت امر؛ سد نماید و از آنجا که ظلم ستیزی و نفی سلطه با ضمیر آنان عجین گشته است، پذیرش هرگونه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور خود را مردود شمرده است.

 

این هوشیاری سیاسی، با اتکاء به مکتب حیاتبخش اسلام، بسیج را متمایز از سایر بخش های حکومت نموده است. همواره متمایز از یک نهاد نظامی عمل کرده است و توانسته است فضای جامعه را به یک فرهنگ و تفکر اصیل با روحیه ظلم ستیزی و روشن بینی تبدیل نماید.

امروز بسیج در زمینه های علمی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و... در تمامی مسائلی که ممکن است اگر مورد هجوم دشمن واقع شود سنگرهای مستحکم و آماده ای ساخته است تا در هنگام حمله ناگهانی دشمن به هر خاکریزی از این نظام بتواند به سادگی از آن موضع دفاع نماید.

 

این مشخصه بارز بسیج مدیون چهار دهه کار و تلاش و ایثار و شهادت طلبی و تدبیر و هوشیاری عناصر مؤمن و تربیت شده در مکتب اسلام و گفتمان ولایت و رهبری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها