آیت الله مدرسی گفت: تامین هزینه‌های ساخت مدینه العلم کاظمیه از طریق کمک مردم و خیرین صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۳۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی با اشاره به تامین هزینه‌های ساخت مدینه العلم کاظمیه از طریق کمک مردم و خیرین گفت: بنا به گفته بسیاری از متخصصین، اگر مدینه العلم کاظمیه توسط بخش غیرخصوصی قرار بود ساخته شود حداقل هزینه‌ها ۳ برابر می‌شد.

وی در خصوص ضرورت اختصاص هزینه برای ساخت این مدرسه بیان کرد: با توجه به اینکه تبیین معارف دین اسلام باید توسط روحانیت انجام شود و نهاد دیگری مکلف این مهم نیست باید برای جمعیت کنونی برنامه داشته باشیم و در این راستا نیرو تربیت کنیم.

مدرسی عنوان کرد: هجمه علیه روحانیت و مراکز دینی تنها در قالب جریان نفوذ صورت می‌گیرد که ممکن است بعضی از این افراد نفوذی عوامل دشمن باشند و بعضی هم به‌صورت ناخودآگاه در دام نفوذی‌ها افتاده باشند. چرا که بیش از ۹۵ درصد معلومات دینی مردم توسط روحانیت انجام می‌گیرد و همین امر موجب حرکت دشمن برای اقدامات انحرافی مردم می‌شود.

وی بیان داشت: روحانیت و مراکز دینی و حوزوی، جزء محکمات اسلام و انقلاب هستند و کسانی که دوست دارند متشابهات را در جامعه حاکم کنند باید با محکمات برخورد تخریبی و یا حذفی داشته باشند.

مدرسی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله بخش‌های پایانی ساخت این بنا نیز در اسرع وقت با کمک خیرین برای بهره‌برداری آماده خواهد شد و به حول قوه الهی تا سال آینده این مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات