امام جمعه اهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را سیاه‌نمایی کند و بگوید انقلاب دستاوردی نداشته است، تاکید کرد: مدیران مسئول در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی را به صورت آماری و از طریق تریبون‌ها و رسانه برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۲۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده با اشاره به اینکه نباید با دست خودمان دولت جمهوری اسلامی را تخریب و تضعیف کنیم، خاطرنشان کرد: کسی که آن‌سوی دنیا نشسته منتظر است تا بهانه دستش دهیم چراکه دشمنان همانند گرگ به دنبال بهانه برای تخریب نظام اسلامی می‌ شوند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عمد پنهان می‌کنند، اظهار داشت: اجازه ندهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در معرض تبلیغات سوء دشمنان قرار گیرد چراکه دشمن همواره دست از دشمنی با ملت ایران بر‌نمی‌دارد.

حجت الاسلام حاجی‌زاده  اضافه کرد: در کشور مشکلات بسیاری در زمینه اقتصادی و معیشتی داریم، تعدادی از هم‌وطنان‌مان در این شرایط به سختی گذران زندگی می‌کنند ولی با این حال مردم پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

ارسال نظرات