فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: دشمن ستیزی ملاک اصلی حرکت انقلابی باشد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۴۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، نشست روشنگری با موضوع دشمن شناسی در محل مسجدالنبی روستای سلیمان آباد (کهریز) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی در این نشست اظهار کرد: جامعه امروزی ما در حال تحولات و دگرگونی هست و هیچ چیز قطعیت ندارد و بر همین اساس برای حفظ قدرت و ارزش ها دو مسئله مهم بایست در نظر باشد، یکی ولایت مداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد دوم آنکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی بایست ملاک اصلی حرکت انقلابی واقع شود.

وی تصریح کرد: ۴۰ سال قبل در همین منطقه دشمن در یک خاکریز و شما در خاکریزی دیگر زندگی می کردید و هر روز شاهد ناامنی بودید، اما به حول قوه الهی و تلاش ها و رشادت های رزمندگان اسلام امروز شاهد امنیتی بی نظیر و زبانزد در تمام خطه این کشور هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: از ابتدای تاریخ اسلام دو نوع دشمن در مقابل اسلام صف آرایی کرده اند، امروز هم همین دو جبهه دشمن در مقابل اسلام هستند که یکی دشمنان خارجی و دیگری دشمنان داخلی هستند، دشمنان داخلی کسانی هستند که از قطار انقلاب جا مانده اند و بعضی ها دست به دامان آمریکا و استکبار هستند و برخی هم جیره خوار آنان شده اند.

وی ادامه داد: دشمنان داخلی به سه دلیل با دشمن هم نوا می شوند، یکی اینکه از هیمنه دشمن خوف دارند و به پیشرفت های امروز دفاعی هیچ اعتقادی ندارند، دوم اینکه تجمل گرا و رفاه طلب هستند و زندگی در خارج کشور را برگزینند و سومین دلیل خسته شدن از راه مبارزه است و در مقابل توطئه ها کم می آورند و هیچ بویی از عزت و سربلندی نداشته و اعتقادی به معاد ندارند و با دشمن هم نوا می شوند.

سرهنگ کاظمی وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور را مهم برشمرد و تصریح کرد: وحدت یکی از اساسی ترین موضوع هایی هست که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند و در مورد وحدت بین شیعه و سنی در سفر خودشان به سنندج فرمودند کسی که نام خود را سنی گذاشته و خود را بالاتر از شیعه میداند و برعکس کسی که شیعه است و خود را بالاتر از سنی میداند و از گلویش تفرقه بیرون می آید مزدور است.

انتهای پیام

ارسال نظرات