خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ کیلوگرم تریاک قاچاق جاساز شده در دو دستگاه ۴۰۵ و وانت‌پیکان در محور مهاباد_ارومیه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۳۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

مسعود خرم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پس از آنکه اطلاعاتی مبنی بر حمل مقدار زیادی مواد مخدر قاچاق توسط سوداگران مرگ در سطح استان در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت تلاش‌ها برای شناسایی این محموله آغاز شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی در محور مهاباد به ارومیه قاچاقچیان مورد شناسایی قرار گرفتند، افزود: قاچاقچیان توسط یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت‌پیکان قصد جا به جایی مواد مخدر را داشتند که با دستور ماموران انتظامی این خودروها توقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بازرسی‌ها از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: در این راستا رانندگان این خودروها نیز متهم شناخته شده و دستگیر شدند و مواد مخدر مکشوفه نیز با دستور مراجع قضایی ضبط شد.

وی با اشاره به کشف سیگارهای قاچاق در مهاباد عنوان کرد: پس از آنکه خبری مبنی بر انبار سیگارهای قاچاق در سطح شهرستان در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفت اقدامات لازم برای تعیین صحت و سقم این خبر در دستور کار نیروها قرار گرفت.

خرم‌نیا با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته محل مورد نظر شناسایی شد، تصریح کرد: با شناسایی محل و اخذ مجوزهای مربوطه در بازرسی از محل مورد نظر ۷۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که ارزش ریالی این سیگارهای قاچاق با ارزیابی‌های صورت گرفته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی با بیان اینکه یک فرد متهم در این راستا دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با شدت و قدرت بیشتری توسط نیروهای انتظامی در حال انجام است که در طی آن همکاری مردم با نیروهای انتظامی نقش به سزایی دارد.

خرم‌نیا با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی آذربایجان‌غربی در صورت لزوم در عملیات‌های فرااستانی با نیروهای انتظامی استان‌های دیگر همکاری دارد، گفت: بدین ترتیب در یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی کهکیلویه و بویر احمد ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

وی همچنین یکی از عملیات‌های موفق پلیس در هفته گذشته را انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو در بوکان برشمرد، بیان کرد: این سارقان در ۶ شهرستان سطح استان اقدام به دزدی کرده بودند که پس از دستگیری در بازجویی‌ها به ۱۵۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو اعتراف کردند که ارزش ریالی آنها سه میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات