مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تاکید کرد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: شاداب‌سازی مدارس آذربایجان‌غربی یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۳۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

 ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار داشت: ۲۲۰ هزار شهید را جامعه اسلامی برای حفظ کیان اسلامی تقدیم کرده و پنج هزار از این شهدا معلم بودند و ۳۶ هزار دانش آموز و ۵۰۰ هزار جانباز وجود دارد و شهدایی مثل شهید باکری و امینی‌ها مسوولیت ما را در قبال جامعه و دانش آموزان دو چندان می‌کنند.

وی افزود: هر چه مسوولیت سنگین تر باشد وظایف مسوولان سنگین تر می‌شود و این مسوولیت امانت الهی است و هر که در این مسوولیت خیانت کند به قول پیامبر اکرم (ص)دین و ایمان ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود مدرسه شاداب ،خاطرنشان کرد: اولویت ارزشیابی در مدارس فقط درصد قبولی نیست و باید مدارس را شاداب‌سازی کرد و اجازه داد تا دانش آموزان شاداب باشند و جست و خیز کنند.

محمدی با بیان اینکه مدیران به رسالت اصلی خود در مدارس پایبند باشند افزود: امروز برنامه ها و کتاب‌های غیردرسی فراوانی به مدارس ورود پیدا کرده و مدیران باید رسالت خود را به شکل صحیح در این زمینه نیز انجام دهند و این کتاب‌ها را از سیستم آموزشی حذف کنند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت و متولی کم و کیف فضای آموزشی است اما متولی استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس اداره کل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس بوده و در مناطق و نواحی هر دو بر عهده مدیران مناطق و نواحی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: باید بازدید از پروژه‌هایی که در حال ساخت است در اولویت برنامه مسوولان باشد و کلنگ زنی نیازی به آیین ندارد و جایی کلنگ زنی شود که حتما اعتبار آن تامین است.

محمدی افزود: پاسخگویی و شفافیت یکی از مهمترین شعارهای آموزش و پرورش در استان است و رعایت این شاخصه در متولیان تعلیم و تربیت موجب اعتماد بیشتر و بهتر فرهنگیان به سیستم و آسودگی خاطر آنها خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات