در تشریح برنامه های کنگره 6500 شهید استان برگزار شد
 نشست شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در تشریح برنامه‌های کنگره 6500 شهید استان برگزار شد 
کد خبر: ۹۱۰۲۳۸۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نشست شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در تشریح برنامه‌های کنگره 6500 شهید استان برگزار شد 

سرهنگ سیاوش مسلمی در این نشست اظهار داشت : در بهمن و اسفندماه امسال شاهد برگزاری دومین کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان هستیم  در این خصوص  جلسات متعددی تاکنون با حضور مسئولان، اقشار و گروه‌های مختلف تشکیل شده است.

وی افزود:  در دنیا از رسانه برای تبلیغات استفاده‌های زیادی می‌برند و اینکه ما چقدر از این ظرفیت استفاده می‌کنیم مهم است  دنیای امروز برای رسیدن به اهداف خود از تبلیغات استفاده‌های گسترده‌ای می‌کند.

دبیر کمیته تبلیغات ستاد دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان گفت:  بعد از مراسم 22 بهمن تبلیغات محیطی سطح استان در رابطه با کنگره شهدای استان آغاز می‌شود و از روابط عمومی ادارات انتظار داریم تا از فضاهای تبلیغاتی خود برای به تصویر کشیدن تمثال شهدا استفاده کنند و ظرفیت‌های خود را در اختیار نهادهای مربوطه بگذارند.

وی تصریح کرد: مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان مکان برگزاری دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان است و اجلاسیه نهایی کنگره در روز نهم اسفند با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

مسلمی عنوان داشت : طراحی‌های کنگره انجام شده و بعد از تایید نهایی از طریق اتوماسیون اداری برای تمام روابط عمومی‌ها ارسال می‌شود .

وی ادامه داد : شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و هر آنچه که داریم از برکت خون شهدا است و برای خدمت به شهدا مدیونیم.

دبیر کمیته تبلیغات ستاد  اظهار داشت : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و برنامه‌هایی برای بزرگداشت این ایام هم در نظر گرفته شده است  به‌دلیل تقارن ایام فاطمیه با ایام‌الله دهه فجر در تبلیغات محیطی باید شان ایام عزای حضرت زهرا(س) رعایت شود.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله خاطر نشان کرد : از غروب 21 بهمن که ایام فاطمیه به پایان می‌رسد  می‌توان نسبت به برگزاری جشن و سرور به مناسبت ایام الله دهه فجر و 22 بهمن اقدام شود.

 

ارسال نظرات