در جمع کارکنان ناحیه مهریز مطرح شد:

انقلاب اسلامی ایران بر اساس سیرت سید الشهدا (س) بنا شده است

کارشناس مسائل سیاسی: انقلاب اسلامی ایران بر اساس سیرت حضرت سیدالشهدا (س) بنا نهاده شده و انسان‌های پاک و بزرگی پایه گذاران این نظام بوده اند که در همین راه جان خود را فدا نمودند.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۶۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از مهریز، حیدری کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مهریز بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس سیرت حضرت سیدالشهدا (س) بنا نهاده شده و انسان‌های پاک و بزرگی پایه گذاران این نظام بوده اند که در همین راه جان خود را فدا نمودند.
حیدری افزود: دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا هر دهه با ایجاد موج‌هایی در صدد براندازی این نظام بوده که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم موفق نبوده است.
محمدتقی حیدری ادامه داد: نفوذ فرهنگی و سیاسی، ایجاد فتنه و جنگ اقتصادی را از حربه‌های دشمن در طول این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و برانتقال شناخت ارزش‌ها و جایگاه و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید تاکید نمود.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نمونه‌هایی از حقانیت شهدا و انقلاب اسلامی تصریح نمود: برای حفظ و صیانت از اصل نظام و ولایت فقیه باید تا پای جان ایستاد و با حربه‌های دشمن مقابله و مقاومت نمود.
انتها ی پیام/ د
ارسال نظرات
آخرین اخبار