خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:
در دهه فجر، اهالی روستا‌های محروم نی‌ریز از خدمات جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۲۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، کوروش عزیزی مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دهه فجر انقلاب اسلامی، در جمع مردم روستاهای محروم شهرستان نی‌ریز حضور یافته و به ارائه خدمات سلامت به می‌پردازند.

وی افزود: گروه جهادی «شهید بیاضی زاده» دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدام به اجرای سلسله فعالیت‌های جهادی در مناطق مشخصی از شهرستان نی‌ریز در استان فارس کرده است.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها با محوریت فرهنگ و سلامت به هم‌وطنان ارائه می‌شود و شامل خدمات تخصصی درمانی، بهداشتی و آموزشی است، اعلام کرد: این فعالیت جهادی ارزشمند به مدت شش روز، از هفدهم تا بیست و دوم بهمن سال جاری انجام می‌شود.

عزیزی با دعوت از همه استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای حضور و فعالیت در برنامه‌های جهادی، گفت: تمامی علاقه‌مندان به این اقدام خداپسندانه فارغ از رشته و سال ورود به دانشگاه، می‌توانند در زمینه‌های مختلف مورد علاقه خود، در این اردوی جهادی شرکت کرده و علاوه بر کسب اجر اخروی، در این کار نیک نیز مشارکت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: علاقه‌مندان به حضور در این فعالیت جهادی می‌توانند مشخصات خود را تا تاریخ یکم بهمن با ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی، رشته و سال ورود به دانشگاه، بخش برادران به شماره همراه 09388227045 و در بخش خواهران به شماره 09035121720 پیامک کنند.

شهرستان نی‌ریز با نزدیک به 50 هزار نفر جمعیت در 222 کیلومتری شیراز و در غرب استان فارس قرارگرفته و دارای روستاهایی محروم و کمتر توسعه‌یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها