دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: روز به روز شاهد توسعه و پیشرفت اردوهای راهیان نور هستیم اما تعالی راهیان نور همچنان جزو برنامه های اصلی ما محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۱۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در هفدهمین جلسه این قرارگاه و در جمع مسئولان راهیان نور اظهار داشت: این جلسه به منظور ارائه سیاست های راهیان نور در سال 98-97 و همچنین پرداختن به اردوهای راهیا نور دانش آموزی و دانشجویی و همچنین راهیان نور عمومی برگزار شده است و شایسته است از مسئولان راهیان نور استانها که در برگزاری همایش عظیم اربعین حسینی هم اهتمام به خرج دادند، تقدیر و تشکر کنیم.


وی ادامه داد: امام خامنه ای در وصف اردوهای راهیان نور فرموده اند که این حرکت راهیان نور، با این انگیزه‌هایی که انسان در میدانهای مختلف، از جوانهای این کشور مشاهده میکند، دشمن در مقابل ملّت ایران، همچنان‌که در این چهل سال نتوانسته‌ است کاری انجام بدهد، بعد از این هم به توفیق الهی هیچ غلطی نمیتواند بکند.


سردار سلیمانی افزود: روز به روز شاهد توسعه و پیشرفت اردوهای راهیان نور هستیم اما تعالی راهیان نور همچنان جزو برنامه های اصلی ما محسوب می شود و تلاش می کنیم که محتوای راهیان نور به گونه ای باشد که باعث شکل گیری زیارت با معرفت در میان زائران راهیان نور شود.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز 16 اسفند مه سال 95 دست اندرکاران و خادمان شهدا با ایشان بر لزوم تعالی بخشیدن به جریان راهیان نور تاکید کردند.


وی افزود: خاطره گویی فرماندهان در یادمان‌های دفاع مقدس می‌تواند به زیارت با معرفتی بیانجامد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، ضمن اینکه نباید فراموش کرد که فرماندهان دوران دفاع مقدس یادگارانی هستند که نباید گذاشت آنان در گذر زمان به فراموشی سپرده شوند.

ارسال نظرات