محمدی، از هزینه بالغ بر 700 میلیارد تومان در دو بخش بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد، که این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی استان بیش از دو برابر بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۸۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه ای با موضوع  هم اندیشی پیرامون محورها و شاخص های جشنواره شهید رجائی  با حضور معاون  سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیر کل استان و کارشناسان مرتبط با ارزیابی شاخص های جشنواره در محل ستاد اداره کل تأمین اجتماعی تشکیل شد.

 در این نشست مدیر کل تامین اجتماعی  استان، این سازمان را نهادی عمومی غیردولتی دانست که بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده است و گفت: منابع این سازمان بعنوان بزرگترین و گسترده ترین نهاد در عرصه نظام بیمه های اجتماعی بدون اتکا به بودجه دولتی و عمدتاً از طریق حق بیمه ها و با مشارکت بیمه شده و کارفرما تامین می گردد .

محمدی درمورد مصارف سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: هزینه ها و تعهدات سازمان در بخش های تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم می شوند، که در سال گذشته بالغ بر 700 میلیارد تومان درهر دو بخش بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی استان هزینه گردید و این رقم در مقایسه با بودجه عمرانی استان  بیش از دو برابر بوده که این موضوع  نشان دهنده جایگاه و اهمیت سازمان تامین اجتماعی در برقراری امنیت و عدالت اجتماعی است.

وی  ضمن اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: سازمان در عرصه ارائه خدمات غیر حضوری پیشرو و سرآمد  است، بطوری که در استان با اجرای این خدمات حدود 60 درصد از حجم مراجعات ارباب رجوع  به شعب استان کاهش یافته است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تشریح مراحل طرح خدمات نوین در استان، اجرای طرح خدمات نوین را یکی از اقدامات جدید سازمان تامین اجتماعی در جهت ارائه مطلوب خدمات نام برد و تاکید کرد: درصورت اجرای فاز 2 این طرح، نمونه کاملی از میز خدمت اجرا خواهد شد، که تمام فرآیندهای کاری سازمان را در برخواهد گرفت.

اسماعیل ریاحی، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیان نحوه ارزیابی سال گذشته جشنواره شهید رجایی  در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی و  تلاش وافر و اهتمام همکارانشان در سازمان مدیریت و برنامه جهت ارزیابی دقیق و صحیح شاخص ها و مستندات 53 دستگاه اجرایی پرداخت و بر اجرای موارد دقیق شاخص های سال جاری تاکید کرد.

ارسال نظرات