خبرهای داغ:
سردار سلیمانی با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان کریمی هویه را تسلیت گفت و وی را نمایش دهنده جلوه عشق به اسلام و مردم توصیف کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۷۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

حاج اسدالله کریمی هویه، پدر شهیدان سرافراز سردار نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله در سن 80 سالگی درگذشت و به شهیدانش پیوست.

پیکر وی در روستای هویه از توابع شهرستان فلاورجان تشیع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

سردار نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله کریمی هویه در اسفند سال 1362 در عملیات خیبر شهید شدند و پیکر آنها پس از 12 سال به زادگاهشان انتقال و به خاک سپرده شد.

سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در پیامی، درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفت.

سردار غلامرضا سلیمانی در این پیام گفت: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت حاج اسدالله کریمی هویه، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله کریمی هویه، از افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس را  به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهیدان کریمی هویه تسلیت عرض می نمایم.

وی افزود: پرورش جوانان خداجوی بسیجی همچون شهیدان نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله کریمی هویه، نماد والایی از درک و غیرت دینی و دغدغه صیانت از آرمان های اسلام ناب محمدی، در دوران حیات پربرکت مرحوم حاج اسدالله هویه بود که زیباترین جلوه های عشق به اسلام و مردم را به نمایش گذاشت. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: درود خداوند بر پرورش دهندگان مجاهدان راه حق که همواره رنج دوران را برای شکوفایی و بالندگی حقیقت اسلام تحمل کرده اند. 

سردار سلیمانی گفت: از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن پدر صبور، غفران الهی و محشور شدن با فرزندان شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها