نشست مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر به مناسبت سال روز شهادت غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه به همت سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در اداره کل بنادر و دریانوردی این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۷۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

نشست مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) در این نشست ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان از پختگی انقلاب اسلامی دارد و مهم­ تر از این مسئله، تجربیاتی است که در این چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به دست آمده است تا با استفاده از آن وارد دهه پنجم عمر این انقلاب شویم.

سردار علی رزمجو در ادامه ضمن تشکر از زحمات مدیران رسانه­ ها، ارائه خدمات در هر عرصه را کاری بسیار دشوار دانست و اظهار کرد: ارائه خدماتی به مردم که این خدمات به طور شبانه روز مورد نیاز مردم باشد مثل خدمات آب و برق، کاری دشوار است که رسانه­ ها می­ توانند با بررسی و کمک به حل معضلات و مشکلات صنفی و اطلاع ­رسانی دقیق و به موقع در این عرصه به نقش ­آفرینی زیادی بپردازند.

نشست مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر برگزار شد

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست، بسیج رسانه را مکانی مناسب برای هم افزایی رسانه ­ها عنوان و اظهار کرد: مدیران دستگاه ­های اجرایی لازم است به مردم پاسخگو باشند که رسانه می تواند بستر مناسبی برای این پاسخ­گویی باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات