مسئول عملیات روانی نیروی زمینی سپاه سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشور را از حربه‌های جبهه استکبار برای تضعیف روحیه ملت ایران دانست و گفت: منکر وجود مشکلات کشور نیستیم اما به طور قطع جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بزرگی کرده و از معضلات امروزی نیز عبور خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۲۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

سیاه‌نمایی علیه نظام و بزرگ‌نمایی مشکلات از حربه‌های جبهه استکبار علیه ملت ایرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر ساجدی‌فر در همایش رسانه و عملیات روانی که با حضور کارکنان و بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) تیپ 32 انصارالحسین(ع) برگزار شد، با ذکر ابعاد اهمیت عملیات روانی اظهار کرد: بر اساس مستندات؛ احتمال وقوع جنگ نظامی قریب به صفر است و دشمن در جنگ روانی مشغول مبارزه با نظام اسلامی است.

وی با اشاره به ابعاد پروژه جنگ نرم و عملیات روانی علیه نظام اسلامی بیان داشت: هالیوود و هاروارد دو بنگاه تبلیغاتی و منبع قدرت نرم آمریکا است که در حوزه تبلیغی و اندیشه‌سازی مشغول عملیات روانی بر اذهان عمومی مردم هستند.

مسئول عملیات روانی نیروی زمینی سپاه افزود: به گفته رایس در هاروارد اندیشه‌ها را شکل می‌دهند و در هالیوود احساسات را جهت می‌دهند.

وی بیان کرد: طبق فرمایش رهبری فضای مجازی میدان عملیات روانی دشمن و نیز میدان مقابله جبهه انقلاب با دشمن است و می‌تواند فرصتی برای کوبیدن در دهان دشمنان باشد.

ساجدی‌فر توجه دشمن به نظریه دو بال سرخ و سبز شیعه به عنوان دو منبع قدرت نرم تشیع و نظام اسلامی را مبنای سیاست‌ها و راهبرد مقابله دشمن با نظام اسلامی دانست و گفت: فوکویاما معتقد است ولایت فقیه زره محکم دو بال تشیع و ایران است.

وی با بیان اینکه تخریب و عملیات روانی علیه جایگاه ولایت فقیه و رهبری، در راستای برچیدن دو منبع قدرت نرم نظام اسلامی است، گفت: دشمن ویژگی‌های مهم رهبری را نزد افکار عمومی برعکس و وارونه جلوه می‌کند تا این منبع قدرت را تضعیف کند.

مسئول عملیات روانی نیروی زمینی سپاه به برخی پیشرفت‌های نظام اسلامی در طول چهل سال انقلاب اشاره کرد و افزود: امید دادن رهبری به جامعه و بیان نقاط قوت نظام اسلامی، از روی توهم و اعتماد به نفس کاذب نیست بلکه بر اساس واقعیات موجود و مستندات بین المللی است.

وی همچنین سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشور را از حربه‌های جبهه استکبار برای تضعیف روحیه ملت ایران دانست و تصریح کرد: منکر وجود مشکلات کشور نیستیم اما به طور قطع جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بزرگی کرده و از معضلات امروزی نیز عبور خواهد کرد.

در ادامه این برنامه از 15 نفر از فعالان حوزه فرهنگی و عملیات روانی تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات