رئیس ستاد اقشار تخصصی سپاه قدس گیلان گفت: مشکلات کارگران فراوان است و ما باید با استفاده از ظرفیت بسیج موانع را برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۲۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ کیا عاشوری صبح امروز در مجمع عالی بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در رشت با بیان اینکه قدرت بسیج باعث پیشرفت انقلاب در همه مقاطع شده است اظهار داشت: انقلاب ما مانند صدر اسلام همیشه در معرض توطئه کافران بوده است.

رئیس ستاد اقشار تخصصی سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشرفت معنوی و مادی انقلاب گفت: گسترش نفوذ ایران در منطقه و پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نسبت به قبل از انقلاب کاملاً محسوس بوده و تفکر انقلابی بسیج همواره درصدد رفع موانع و اصلاح وضع موجود است.

عاشوری با تأکید بر استفاده از ابزار مختلفی که در دست سپاه پاسداران است ابراز داشت: اگر به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد گوش می‌دادیم امروز متحمل چنین فشاری در حوزه اقتصاد نبودیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای به اسم خصوصی‌سازی کارگران را اخراج کرده و با مبلغ بسیار ناچیزی به اهداف خود رسیدند تصریح کرد: مشکلات کارگران فراوان است و ما باید با استفاده از ظرفیت بسیج موانع را برطرف کنیم.

رئیس ستاد اقشار تخصصی سپاه قدس استان گیلان در پاسخ به اعتراض یکی از حاضران مبنی بر اینکه در این جلسات راه حل عملی داده نمی‌شود گفت: در شرایط موجود باید در کنار انتقادات با یکدیگر همدل بوده و با وجود مشکلات و تحریم ها به اهداف خود برسیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: هیئت‌های اندیشه‌ورز و مجمع بسیج کارگری به‌منظور رفع مشکلات کارگران در شهرستان‌ها ایجاد شده است.

سرهنگ بهرام صدیقی با اشاره به رویکرد بسیج کارگری برای تحقق شعار سال در حمایت از کالای ملی گفت: طرح شیفت ایثار همزمان با رزمایش محمد رسول‌الله(ص) در 13 استان و با حضور 693 کارگر بسیجی انجام شد و بازتاب خوبی نیز داشت.

وی با اشاره به طرح ایران‌یار افزود: این طرح ابتکاری محصول مشترک بین بسیج کارگری و سازمان دانش‌آموزی برای ارتقاء فرهنگ حمایت از کالای ایرانی داده شد و در آن دانش آموزان از مراکز موفق تولیدی در سطح استان گیلان بازدید کردند.

صدیقی همکاری بسیج مهندسی استان گیلان و سپاه برای خارج کردن برخی از شرکت‌ها از رکود را یادآور شد و اظهار داشت: با پیگیری‌ها و استفاده از ظرفیت بسیج مستضعفین شرکت‌هایی نظیر ایران برک را از رکود خارج کردیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر با سازمان تامین اجتماعی و بانک ملی قرارداد بسته شد تصریح کرد: حدود 3 هزار کت و شلوار برای بانک ملی و 600 کت و شلوار برای سازمان تامین اجتماعی دوخته و بدهی‌های شرکت تا حدودی رفع شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دغدغه بسیج کارگری حفظ وضع موجود و تعطیل نشدن واحدهای تولیدی است گفت: از فرماندهان حوزه کارگری و هیئت اندیشه‌ورز خواهش می‌کنم مشکلات کارگران در شهرستان‌ها را به‌صورت جدی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات