مراسم‌ خاطره گویی با عنوان «قاسم زنده است» شامگاه گذشته در بخش جزینک شهرستان زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، سردار سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم‌ خاطره گویی با عنوان «قاسم زنده است» در بخش جزینک شهرستان زهک گفت: خاطرات دفاع مقدس و جان‌فشانی شهیدانی، چون میرحسینی باید برای نسل جوان جامعه بازگو شود تا همه بدانند چه بزرگمردانی در این سرزمین حافظ میهن بودند.

وی از شهدابه عنوان ارزشمند‌ترین افراد نزد خداوند نام برد و افزود:این دلیرمردان شجاع با انتخابشان در مسیر درست گام برداشتند و عند ربهم یرزقون شدند.

سردار گشتاسبی حراست و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از رسالت‌های شهدا دانست و بیان کرد: این اسوه‌های استقامت با ایثار جان و مال خود باعث شدند تا فرزندان این مرزو بوم در امنیت و آرامش زندگی کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهدا زندگانی هستند که امروز شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، آن‌ها جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا این نهضت زنده بماند و امروز رسالت ماست که نام و یاد آن‌ها را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که باید پیرو و رهرو راه شهدا باشیم افزود: باید از افرادی که برای حفظ این نظام و ارزش‌های انقلاب و امام راحل که پرچمدار این نهضت بودند همیشه یاد شود، چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک تکلیف است که بر عهده همه ما نهاده شده است.

گفتنی است، در این مراسم تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس از خاطرات عملیات کربلای ۵ و جانفشانی شهید میرحسینی در این عملیات گفتند.

سردار حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله بود که سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.
ارسال نظرات