خبرهای داغ:

سرکشی و تکریم از خانواده شهید دلواری با حضورجانشین سپاه رامشیر

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر، سرکشی و تکریم از خانواده شهید دلواری با حضورجانشین سپاه رامشیر وجمعی از پرسنل سپاه رامشیربه عمل امد.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۷۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

جناب سروان بهمئی در سرکشی از خانواده شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام برای خانواده شهداء و جانبازان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد و اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

جانشین سپاه رامشیر، با تأکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شوند و دیدار با خانواده شهدا از افتخارات دولت است.

وی، افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسؤولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

سروان بهمئی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال دارد.

جانشین سپاه رامشیر، گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی، افزود: رسیدگی به خانواده شهدا و پیگیری حال آن‌ها برای همه لازم است چرا که نیاز روحی و روانی ما را تأمین می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها