خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

یگانه راه ایستادگی در برابر دشمنان را حفظ روحیه ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یگانه راه ایستادگی در برابر دشمنان را حفظ روحیه ایثار و شهادت دانست و گفت: پس از 40 سال از عمر انقلاب ما در صنایع موشکی در دنیا حرف برای گفتن داریم.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۵۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

یگانه راه ایستادگی در برابر دشمنان را حفظ روحیه ایثار و شهادت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به دستاوردهای نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که پس از 40 سال از عمر شکوهمند انقلاب عظمت جمهوری اسلامی در دنیا پیشتاز است و کشور به سمت اقتدار بیشتر در حال حرکت است.

وی اضافه کرد: کشورهایی همچون سوریه، عراق و لبنان که امروز در کنار ایران ایستاده اند، با عزت و سربلندی در برابر ظلم مقاومت می کنند و به حیات خود ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یگانه راه ایستادگی در برابر دشمنان را حفظ روحیه ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: پس از 40 سال از عمر انقلاب ما در صنایع موشکی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی راه اندازی ستاد فرماندهی در اقتصاد مقاومتی را اولویت کنونی با تلاش مدیرانی با روحیه جهادی طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: با حفظ روحیه جهادی و ایثارگری باید در مقابل جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران پیروز شویم.

سردار مجیدی با بیان اینکه دستاوردهای 40 ساله انقلاب و نظام قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، گفت: با نگاهی به 40 سال عمر انقلاب درمی یابیم که اگر روحیه جهادی نبود، امروز در جایگاه کنونی نبودیم.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خطر نفوذ در کشور خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم این خطر به دستگاه های اجرایی ما نفوذ نکند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا هرگز قابل اطمینان نبوده و فرشته نجات نیست، گفت: نگاه ملت ما نگاهی اسلامی، اعتقادی و انقلابی است و به طور قطع از سختی های کنونی با موفقیت عبور می کنیم و آینده روشن است.

وی با اشاره به تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داد: اگر معظم له عنوان می کنند زمان افول آمریکا رسیده، این امر قطعی است.

سردار مجیدی با گرامیداشت یاد و خاطر عملیات کربلای 5 اظهار داشت: این موفقیت با عنایت و توکل بر خدا به دست آمد و در این عملیات یک هزار شهید در استان همدان تقدیم انقلاب شد و بهترین کارنامه را از خود بر جای گذاشتند.

وی همچنین اقتدار جمهوری اسلامی را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و افزود: مردم علاوه بر تحمل مشکلات اقتصادی، پای آرمان های انقلاب و رهبری ایستاده اند و این عاملی مهم در شکست برنامه های دشمنان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های سرهنگ داود ابراهیمی فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر، وی را فردی جهادگر و دارای روحیه جهادی و یکی از افتخارات دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور در کنار سایر مدافعان حرم در سوریه دانست.

وی خواستار همراهی مدیران دستگاه های اجرایی با فرمانده جدید سپاه ناحیه ملایر شد و افزود: باید با حفظ وحدت و همدلی برای رفع مشکلات کنونی کشور تلاش کنیم.

در این آیین ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ داود ابراهیمی، سید جواد حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار