خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر سپاه دغدغه ای برای کاخ سفید و دشمنان انقلاب بوده و تمام هجمه هایشان به سمت سپاه می رود، بخشی به دلیل عملکرد رزمندگان و شهدای بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۰۲۱۰۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری ضمن گرامیداشت یاد شهدا به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سرگذشت پاسداری از کشور ما یک واقعیت افسانه‌ای است اما واقعیتی غیرقابل انکار است.

 

وی به سرگذشت اولین فرمانده سپاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) اشاره کرد و گفت: فرماندهانی داریم که بعد از دفاع مقدس در کویر بیرجند، زاهدان، منطقه سرباز، صالح آباد، تایباد، خواف و تربت حیدریه تا بردسکن خدمت کردند و شهدای زیادی دادیم. 

 

قاسمی   تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب نهادی جوشیده از متن جامعه و پاسدار انقلاب است و امروز باید در راستای رفع موانع و معایب کارسازی و از مردم دفاع کند. 

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‌که تیپ مردم پایه از آغاز جنگ تحمیلی وارد میدان شده و در حال حاضر است، گفت: مردم در تمام عرصه ها از اساتید دانشگاه تا کارگر و کارمند همگی در ظرف بسیج جای داده شده‌اند.

 

قاسمی با بیان اینکه اگر امروز دشمن چشم دیدن سپاه را ندارد به واسطه رزمندگان و شهدای بسیجی است، خاطرنشان کرد: اگر سپاه دغدغه ای برای کاخ سفید و دشمنان انقلاب بوده و تمام هجمه هایشان به سمت سپاه می رود، بخشی به دلیل عملکرد رزمندگان و شهدای بسیجی است. 

 

وی افزود: ما جزو اولین استانهایی هستیم که محفل انس بین فرماندهان داریم و در همه مناسبت‌ها تداوم داشته است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در برگزاری این محفل‌ها از همه امکانی که در اختیار داشتند علی‌رغم محدودیت های اعتباری و بودجه ای گذاشته شده و این آموزش‌ها، رزمایش‌ها و نمایشگاه‌ها سرافراز بر گزار شده است.

 

قاسمی به اولین فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) و شهید محراب حسینی اشاره کرد و گفت: خدمات این تیپ بعد از ۸ سال دفاع مقدس محرومیت زدایی در مناطق ریگ‌های جنوب نهبندان و کویر طبس و مناطق محروم سیستان و بلوچستان بوده است و خداوند توفیق بدهد راه این عزیزان را ادامه بدهیم و رسالت خودمان را در دفاع از اسلام انجام دهیم.

 

گفتنی است در این مراسم با حضور مسئولان از زحمات سردار حسن رجب زاده تقدیر و سرهنگ غلامعلی تناکی به عنوان فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام استان و فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری معرفی شد.

 

سردار رجب زاده با 18 سال سابقه کار در تیپ مردم پایه سپاه استان در مرزهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خدمت کرده است و اکنون به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 5نصر خراسان رضوی منصوب می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها