مشاور مدیرکل و رئیس روابط عمومی بهزیستی استان یزد از افتتاح 23 پروژه همزمان با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۲۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یز، زهرا شاه‌شوازی، مشاور مدیرکل و رئیس روابط عمومی بهزیستی استان یزد صبح امروز، ۳ در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این سازمان از اجرای ۸۹ برنامه در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر، ۲۳ پروژه بهزیستی در شهرستان‌های میبد، اشکذر، خاتم، بافق، تفت، ابرکوه و مهریز افتتاح می‌شود.
شاه‌شوازی نواختن زنگ انقلاب در مهد‌های کودک سراسر استان را آغازگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر دانست و گفت: برگزاری جشن انقلاب در مهد‌های کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی، بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این ایام است.
وی در خصوص برنامه‌های بهزیستی در حوزه اجتماعی افزود: افتتاح ساختمان خانه نوجوانان مرحومه جوکار، افتتاح ۱۱ روستا مهد و مهدکودک و افتتاح مرکز شبانه روزی کودکان خیابانی ترنم باران از جمله پروژه‌های افتتاحی بهزیستی در حوزه اجتماعی است.
وی افزود: در حوزه توانبخشی نیز ۷ پروژه غیردولتی شامل بنیاد فرزانگان میبد، مرکز روزانه سالمندان و مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن زن فاطمه الزهرا (س) تفت، مرکز ویزیت در منزل مهرگان و مرکز توانبخشی مراقبتی سالمندان در تفت، مرکز ویزیت در منزل سالمندان نیکنامان در هرات، کارگاه حمایتی دستان پرتوان و مرکز ویزیت در منزل سالمندان آفتاب در بافق و مرکز سالمندان قیومی ابرکوه افتتاح می‌شود.
مشاور مدیرکل و رئیس روابط عمومی بهزیستی استان یزد با اشاره به اجرای طرح دانشنامه ازدواج در شهر یزد بیان کرد: در حوزه پیشگیری نیز مؤسسه غیر انتفاعی الفت ماندگار خاتم و خانه بهبودی یزد در این هفته افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت در ایام دهه فجر گفت: در این ایام همچنین مسابقات ورزشی در رشته شطرنج، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی ویژه خانواده بهزیستی استان یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات