رونمایی از اولین و جامع ترین اپلیکیشن استان سمنان در شاهرود

اپلیکیشن «شهرستان من» اولین و جامع تربت اپلیکیشن استان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شاهرود رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۰۰۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم رونمایی از اولین و جامع‌ترین اپلیکیشن استان سمنان با نام شهرستان من که توسط جوانان شاهرودی برنامه نویسی و اجرا شده بود با حضور محمدی معاون استانداروفرماندار، میررضائی مدیرکل فناوری وارتباطات استان، احمدی شهردار واعضای شورای شهرو مسئولین شهرستانی در محل کانون شهیدبهشتی برگزار گردید.
در این مراسم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به پیشرفت‌های روز افزون کشور در امر ارتباطات و فناوری به ویژه نرم افزار‌های تلفن همراه، لزوم حمایت از جوانان و ایده پردازان را از کلیه مسئولین خواستار شد.
وی اپلیکیشن شهرستان من را اولین اپ تخصصی در حوزه شهری در استان سمنان دانست وافزود امیدوارم از خدمات این اپلیکیشن در جذب گردشگر و سرمایه گذار دراستان بتوانیم بهره کافی را ببریم.
در ادامه این مراسم دکتر میررضائی مدیر کل ارتباطات و فناوری استان سمنان این اپلیکیشن را یکی ازجامع‌ترین اپ‌های استان برشمرد وافزود امیدوارم همه دراستان سمنان ازاین اپلیکیشن استفاده کنند.
قابل ذکراست این اپلیکیشن در حوزه‌های گردشگری، تجاری، فرهنگی، مذهبی و خبری و همچنین سلامت فعالیت می‌نماید که به صورت استانی برای هر ۸ شهرستان استان سمنان برنامه نویسی شده است؛ و در حال حاضر اطلاعات شهرستان شاهرود را به عنوان پایلوت به صورت کامل دارا هست.
شایان ذکر است مردم استان می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۱۰۰۰۳۹۱۷ نسبت به دانلود و نصب این اپ اقدام نمائند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار